eheh

JAG BLIR GAAALEN!!
nu har jag förfan ringt becca, men hon svarar inte. jag antar att hon pratar med sin polare.. nej, men det är lungt, prata ni. ni har säääkert massa viktigt att säga till varandra. jag, som däremot har en jävligt viktig sak att säga får inte tag på henne när jag behöver det. nu tänker ni säkert att jag ska prova ringa om ett tag. ja, precis.. det kan ni tänka ett bra tag till, för hon, hon pratar förfasen i telefon i typ två timmar. så det är inte ens nån idé att försöka få tag på henne ikväll.

anyway.. dagen idag har varit mysig. jag har umgåtts med fia, som för i övrigt inte var igår.. sen träffade vi sickan och amanda också nere vid ica, sittandes, på en gräsmatta, med en filt.. så vi slog läger där att satt i.. ja, iallefall en och en halv timme. becca och fia provade på lite akrobatik som inte gick alldeles för bra. fast, dom kom ju trots allt runt efter många om och men.
vid halv åtta saknade jag min dator alldeles för mycket, så jag gick hem och satte mig en stund innan desperate housewives. yes.. men nu ska jag sova, så vi hörs imorgon.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0