huhu..
nu sitter vi här igen. jag och becca, tillsammans med våra boyfriends - datorerna.
dom som aldrig sviker. dom som inte tycker att vi ser ut som skit utan smink. dom som inte bryr sig om vi har världens fetaste finne i ansiktet. ja, precis så. dom som älskar oss lika mycket som vi älskar dom.
ja, det är alltså två datorer jag talar om..
nej, nu börjar det gå till överdrift.

jag och becca har iallefall varit hemma hos henne där det var lite folk, så vi satt och pratade lite och försökte vara allmänt sociala. men det slutade som vanligt - vi knallar hem till mig och satte oss vid våra datorer. pinsamt..

nu sitter vi och tittar på satc, som vi har gjort de senaste dagarna. det är lite farligt med sex and the city, man blir liksom beroende. det går inte att sluta titta om man väl har börjat.
nej, nu ska vi fortsätta titta, sen är det läggdags.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0