finally!!


KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och gjort den där jävla hemtentan som skulle ha varit inlämnad före jul. såå skönt! har också gjort en etikuppgift där man skulle mejla ett etiskt dilemma. och eftersom att jag gillar etik så var det ingen fara.
det är intressant. det finns liksom inge rätt och inge fel. vad händer efter att man dör? kommer man till himlen eller blir det svart?
- personligen tror jag att det blir svart. allt dör. försvinner.

aja, men det var kul. hade en lektion i etik idag, och det var intressant och höra vad folk trodde. och eftersom att ingen kan säga 'nej, men så är det inte'  så gillade jag det extra mycket, eftersom att jag ganska ofta har fel. heh, så, nu har jag erkännt det. jag kan också ha fel..

nu ska snart jag, mamma och mongo till syster spela kort. varför vet jag inte, men klart det kan vara mysigt med en liten stund tillsammans.
hörs sen.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0