♥ förbannad

Jag blir seriöst bara mer och mer påmind om hur mycket jag verkligen hatar min syster..
Hon är så fruktansvärt jävla egotrippad, elak och tror att hon kan göra vad hon vill med vem hon vill.
Hon fyller ju 18 nu i augusti, och jag och becca hade tänkt oss att vi skulle hjälpa henne då, eftersom hon bad om det då det är väldigt mycket att göra. Vi skulle te x blanda drinkar och så.. och vi KANSKE skulle få betalt, det berodde på om hon skulle få jobba i sommar eller inte.
men nu, HAHAHA!! Hon kan seriöst fet-glömma det! Hon ska inte tro att hon kan bete sig hur hon vill mot folk och sen tro att man ska ställa upp för henne.
nu, te x, så tar hon, plattång, volumeaster och hårfön hem till henke, och jag måste ha allt! Så jävla egotrippat. sen säger hon att om jag ska ha skiten så får jag pallra mig dig och hämta det.. eh? det är VÅRA grejer, inte hennes. det enda som är hennes är plattången, men det har vi två av, så den skiter jag fullständigt i.
åh, jag blir så förbannad!



aja, anyway, syftet med det här inlägget var mest att jag ville ha det nedskrivet att jag definitivt INTE tänker hjälpa henne med nåt alls på hennes 18-års dag, för det kan hon fan fixa själv!
och det här tänker jag visa henne då, för nu tror hon att jag kommer ändra mig till slut, och säga att 'nej, men jag kan servera ändå'. HA, tänker jag säga då!
För det tänker jag knappast.
nu ska jag försöka göra det bästa utav min har-ingen-volumeaster-situation.
kiss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

köp egna ?

2009-05-24 @ 00:35:19
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0