fula människor eller inte?

jag och becca har varit i storvreta idag..
vi skulle lämna pengar till han som tatuerade oss. och när vi kommer dit så är det nåt jäkla nutcase som sitter och blir tatuerad, och när jag och becca kliver in i rummet blir han helt galen och börjar skrika åt oss. helt jävla störd.
både jag och becca bara stod där och tittade på skrapet, vi som ändå har lite skinn på näsan och brukar kunna kaxa tillbaka sa ingenting. ingeting! varför? varför sa vi inget? vi bara tog skiten och gick därifrån. vem är han liksom? vem tror han att han är, bara sitter och skriker på oss. vi har aldrig träffat honom förr och han beter sig som ett jävla as. idiot!!
aja, nog om den skitstöveln.



när vi satt på tåget iallefall så kom jag att tänka på en sak..
framför oss satt en kille i kanske.. 25 årsåldern, om inte lite äldre. han satt typ och sov. haha. anyway.
han såg inte ut att bry sig så mycket om sitt utseende iallefall. han hade ett par mjukisbyxor som såg ut att ha gått i arv, och en jacka från typ, 1912. skorna ska vi inte ens tala om.. han hade långt hår som var fett och en liten mustach som stod åt alla håll och kanter på överläppen. PLUS långa naglar (som för i övrigt är ett BIG NO NO Ii min värld. på killar givetvis.).
ja, ni hör.. han såg alltså inte bra ut.
men då slog det mig. jag tror inte att det finns nån människa som är obotligt ful..
eller jo, det gör det. men jag tror att de flesta går att göra något åt.
jag menar, den här killen hade ändå ganska fina ögon och fina drag i ansiktet. (ja, det man såg under hans långa hår som låg kors och tvärs i ansiktet, och den mustach som täckte hela munnen)
så om man skickade in killen i en dusch, klippte håret på honom, gav honom en extrem klädmakeover och lite så, fräschade upp han helt enkelt, så tror jag inte att han skulle vara så jäkla ful. han skulle nog faktiskt se ganska bra ut.
just därför tror inte jag att det finns obotligt fula människor, de flesta kan man liksom fixa till..
faktiskt. ja, det tänkte jag på.. hela vägen från storvreta.
det skulle vara riktigt kul att få fixa till någon nån gång.
nej, nu ska jag läsa bloggar och kika på facebook.
kiss!

Kommentarer
Postat av: natalie

tack ska du ha :D

2009-05-04 @ 20:45:56
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0