geeks


becca i skrivande stund. i den vanliga positionen.


jag och becca sitter vid varsin dator för ovanlighetens skull.
vi tänkte liksom att det var dags att prova något nytt.
Vi har som sagt spelat tv-spel. vi spelade crash bash, the war of the monsters (geekigt, jag vet. men det är as kul!) och tecken. men tecken var värdelöst, för det enda sickan gjorde var att sparkas, och trots det vann jag. efter ett tag fick hon spel och ville inte vara med längre. spara på krutet, min vän!

nu ska jag snart borsta tänderna och sen ska vi väl sova antar jag. min säng ser för tillfället ut som en freakshow, men becca får bädda hennes sida så bäddar jag min. jag är alldeles för trött och lat för att bädda hela själv.
kissis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0