♥ glaass!!

Glass är det godaste som finns när man har mensvärk!
Vi får se om det blir skola för mig imorn. jag har jäkligt ont just nu och min mage är typ 100m i diameter. har jag lika ont så skiter jag i skolan och ligger hemma och gråter istället. för det är just det jag tänker göra när jag är klar med det här inlägget. Måste gå till doktorn också och få piller utskrivna mot smärtan, eftersom att den verkligen är extrem.


helt underbart god!



Nej, fasen! Jag måste ju gå imorn, jag har ju en rest som jag ska göra. suuuck!
aja, det är bara att knalla upp med ett léende på läpparna. dagen blir till den man gör den.
Nu vet jag iofs inte om jag har kommit på den där meningen själv eller om jag har hört den nån gång i tiden, men whatever liksom!

jag funderar förresten på att köpa en ny kamera efter att jag har jobbat.
jag vill ha en sån som helena fick av uffe när hon fyllde 50. Tar helt otroliga bilder och dessutom har den en smile-sensor. typ..
aja, den knäpper iallefall när man ler av sig själv.
Självklart kan man ju knäppa manuellt också, men det är tufft! heh.
nu ska jag fortsätta med min glass, titta på satc och vänta på min Mr. Big.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0