glad jennifer



vilken underbar dag!!
eller, ja, underbar och underbar.. två bra saker har hänt. det ena som dessutom är as bra är att jag ska jobba i helgen. inte praktisera utan JOBBA. skönt liksom att få betalt för att jobba nu, de senaste tre månaderna har jag ju praktiserat där utan att få betalt då det var praktik. och det är as bra! jag kommer alltså få min första lön snart. =)
det andra är att mitt älskade bankomatkort har kommit! som jag har väntat!
okej, jag var in med det i måndags. men nu har jag iallefall ett sprojans. narre! mitt gamla hade ju varit med om en del så att säga. det var liksom.. ganska repigt.
idag var det sista dagen på min praktik, och trots att jag ska jobba i helgen fick jag nästan tårar. jag blev alldeles rörd när sabina kom fram med rosorna. jag fick typ 8 rosor i olika färger.. fast, nu kom jag på att jag glömde dom i vasen på jobbet, heh..
aja, det sved iallefall att sluta. känslan att inte gå med nån, utan att för nån. innan har det ju liksom varit personal och en praktikant, men nu är jag en personal och inte en praktikant.. det innebär att det är jag som kommer vara själv en timme imorn.. panik.. det är ett stort ansvar. har också fått en egen kod till medicin-skåpet. det kändes great!
det går bra nu..
idag ska jag ju som sagt till tierp, och när jag kommer hem imorn så måste jag jobba. eller, måste jag sa att jag ville jobba. dom frågade om jag ville jobba från 07-21.15  imorn, men jag ska ju sova i tierp.. så jag tog bara amdra passet.

nej, nu ska jag duscha, sen ska jag åka till tierp som sagt.. mysigt! :)
kiss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att vem som helst kan kopiera ditt kort nu va? om jag vore du så skulle jag ta bort det med än gång.

2009-05-09 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0