♥ godmorgon




god morgon!

kände att det var en helt kass dag igår, och min uppdatering ska vi ju inte ens nämna.
men nu är jag tillbaka. heh..

gårdagen spenderade jag och rebecca i min säng tillsammans med min dator, tittandes på sec and the city. Steffy har lånat boxen av sabina, och jag kunde inte låta bli att sno några skivor. sen var vi hem till henne en stund också. blev dock inget långvarigt besök innan vi åkte hem hit igen.
kändes konstigt inatt att sova utan beccus. Hon valde att sova hemma eftersom att hon har sovit borta sen i fredags, vilket är förståeligt.

Om en timme ungefär så ska vi iallefall åka till gävle och äta.. jag. henrik, andreas, steffy, mamma och ola.
tror vi skulle äta på hartan. blir säkert gott. men just nu känns det som att jag inte har nån lust med nånting för att jag har sån jävla halsbränna.
aja, det är fredag, och jag vet inte vad jag ska göra.
jag är öppen för förslag med andra ord.
nu ska jag sminka mig.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0