go'mörra

god morgon!
nu är jag färdig och klar. ska bara borsta tänderna och sen kila. jag börjar iofs om en halvtimme, så jag hade ju faktiskt kunnat tagit lite sov morgon. aja..
natten var varit hur dålig som helst. det kändes som att jag precis hade somnat när mobilen ringde imorse. kan bero på att jag nästan precis hade somnat. skit samma, jag har sovit dåligt iallefall och är as trött.
idag slutar jag kvart över tre. skönt!
det märks verklign skillnad när man slutar kvart över tre och fyra. dom där 45 minutrarna är mycket värda ska jag tala om. efter det blir det sickan en stund, då hon bor precis bredvid mitt jobb. sen hem och sova så att jag är pigg och utvilad tills imorn, för jag ska åka iväg till hemlig ort.
nej, borsta tänderna...
kiss!


ja, sådär lagom snygg för en dag på jobbet. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!



Ta & titta på videoklippet i min blogg om Baby Brianna.



Visst är det hemskt ?

2009-05-07 @ 15:21:47
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0