HAHAHAHA!!!

haha, jag har as kul!



Ja, det är ju tur att man kan roa sig själv iallefall..


Anyway, jag tittade på Tyra banks show nyss, eller okej, det var inte nyss. Det var en timme sen. Jag och mitt tidsbegrepp..
iallefall, där var det en tjej som ville gifta sig inom ett år, men hon hade ingen kille. öhm, okej?
hennes krav kvar: Han skulle ha en inkomst på minst 100 000 dollar om året. han skulle vara snygg, ha en sportbil och det var dittan och dattan. hallå?!
Sen berättade hon också att hon hade varit med en kille en gång, och bara för att han inte hade velat köpa en gucci väska till henne för 6000 dollar så hade hon blivit skit sur och börjat skrika på honom, om hon inte hade gjort slut tillochmed, jag kommer inte ihåg.
DÄR kan man snacka material girl!
nu ska jag ringa sickan.
kiss!


avslutar med en någelunda normal bild på miss ego. ; )

Kommentarer
Postat av: natalie

jaa, helt galet skönt :D och även om jag kommer lukta bränt hamburgeros och flott så är jag evigt tacksam :)

2009-05-18 @ 18:46:59
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: natalie

2009-05-18 @ 18:47:30
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0