hästar? -nej tack

imorse blev jag väckt av min syster..
klockan 10 dessutom.. hon hade såklart glömt nycklar, och eftersom att mitt rum ligger precis vid altanjävlen så var jag ett lätt offer. Hon frågade också om jag och becca ville följa med och titta på hästar.
vi tar det igen, hon frågade om vi ville följa med och titta på hästar?!
ursäkta, men senast jag kände efter så var hästar min största rädsla och jag gråter så fort jag kommer i närheten.
dessutom tycker jag som är äckliga och bajsar överallt. så -nej, tack syster.

jag och becca vaknade iallefall vid tolv. skönt!
men varje jäkla morgon vi vaknar så ser sängen ut såhär..
varför? Vad fasen kan becca göra för att sängen ska se ut så?  och det är bara på hennes sida. min sida ser iallefall någelunda normal ut, trots att jag också sover som ett as. jag far och flyger åt alla håll. det är alltså synd och becca.
nej, nu ska jag spela bloxsorz.. ett spel som finns på jesper.nu och är as kul. fast, med mitt tålamod så håller datan på att ryka både en och två gånger ut genom den stora ruta som befinner sig rakt framför mig.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0