hemtenta?



hemtentan som skulle vara inälmnad i onsdags ligger fortfarande bredvid mig..

- ogjord.
fy mig! jag som lovade mig själv att sluta skjuta upp saker och ting. men nej, likförbannat skjuter jag upp allt hela tiden.
jag måste alltid pressa saker liiite för länge över tiden. te x. om jag ska sova klockan tolv för att jag ska jobba dagen efter och ska upp skit tidigt..  då ligger jag vaken till ett bara för sakens skull. liksom, det där att utmana ödet lite mer än vad som är nödvändigt. det är jag. nu vet ni. fan!

var ju som sagt hemma hos lina idag och fikade. det blev blåbärspaj. som jag dessutom älskar. ja, jag vet att jag älskar allt med socker, men blåbärspaj och kladdkaka är det där lite extra. anyway, vi kikade lite i skolkatalogen också. jag tittade på killarna jag tycker är lite föör snygga, men också dom jag tycker är groteskt fula. sen tittade jag på tjejerna jag tycker är as snygga, och också dom jag tycker ser bitchiga ut.
men eftersom att det är nåt jag stör mig på med nästan alla i min skola så tittade jag igenom hela katalogen. noga..
ja, så noga att lina slet katalogen ur händerna på mig efter ett tag när hon tyckte att jag hade tittat lite för länge.

tänkte att jag skulle titta på oth och gossipgirl som mami har spelat in åt mig snart.
underbart! som två som har kommit på dom serierna är genier! samma med dh. så sjukt bra. genier är allt jag har att säga.
GENIER!!
teve var det.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0