♥ hot,hot, hot

pju!!
Det är stekhett ute! Så hett att jag nästan kan bada i mitt eget "vatten". ja, det är äckligt. Mina fötter mår inte heller vidare bra. eller bra mår dom, men inte i mina skor som definitivt skulle behöva få sig en simtur i tvättmaskinen!
jag ser nu också hur tråkigt det är med inlägg utan bilder. anledningen till detta är att jag alltid glömmer min satans kamerna (vilket alla borde veta vid det här laget), och att jag inte har nåt att knäppa kort på, förutom igår, när jag tog ett fotbad, eller lite tidigare idag när jag åt melon. men hur kul är det på en skala?
jag har som sagt tittat klart på boxen, men jag har börjat om helt. jag får liksom inte nog.

sarah var med sin bebis idag i skolan.. och jag måste säga att han är lite söt. men inte så söt att jag vill hålla i honom. Dock får jag inte det heller eftersom att jag har påpekat flera gånger att jag säkert skulle tappa valpen i backen.
men han är ju fin att titta på... iallefall...

Nu ska jag plugga lite på KOL, som jag ska skriva en rest på imorgon.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0