♥ jag hatar det mesta

jag är en vandrande bomb..
jag är sur, ledsen och allmänt jäkla otrevlig. men jag har anledning till det! - jag har röda veckan.
Jag går omrkring och gråter för ingenting! jag som aldrig gråter annars. men det finns inget stopp. jag gråter för allt, och ingenting.
mamma har iallefall fyllt på min mobil, för jag märkte att mina pengar tog slut idag, och det fick mig att gråta floder. men nu är det löst, nu har jag mina gratis sms och 200 kronor på mobilen. jag klarar mig i en månad till.

Nu längtar jag till nästa helg, för då ska jag, becca och hennes mamma och pappa åka på kryssning. troligen med båten galaxy!
Jag som är så jäkla rädd för att åka båt. jag vågar inte gå ut på däck, och jag blir ännu räddare när jag inte kan se land från fönstret. men jag har lovat becca att gå ut på däck med henne eftersom att hon tycker det är mysigt.



kom nyss hem från henne förresten, jag åt kladdkaka med grädde. Helt jävla underbart!
nu ska jag sminka mitt vidriga ansikte och försöka hitta nåt att ha på mig.
fan vad jag hatar min garderob. jag hatar mitt smink. jag hatar mitt rum. jag hatar vårt hus. jag hatar ALLT!!!!!
kiss och bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0