jag hatar rubriker

nu har jag precis kommit hem från lina..
vart bara en smirnoff ivar, eftersom att det inte fanns nån lust alls. vi pratade mest om det vi alltid pratar om -killar. killar och alla dess förlorade hjärnceller som tyvärr inte går att få tillbaka.
Sen mös vi med lillhunden. så mysig! han liksom tryckte in sig mot en när man skulle sova och bara låg där och snuffsade.
jag ska nog ha en hund istället för ett barn, tror jag. hundar är mycket gosigare. dock är som lika äckliga vad gäller att lukta illa och så.. äh. skit samma. jag orkar inte tänka på barn och skit. det är alldeles för lång fram i tiden.

imorn är det skola. yes! :)
jag har faktiskt längtat. jag älskaar mina lärare och speciellt min klass som är världens mysigaste! vi ska faktiskt ha en klassfest också. bara klassen. utan lärarna förstås. festen är en fest som vi i klassen har ordnat själva, annars hade det ju blivit alkoholfritt, vilket jag tycker skulle ha sugit. aja, det kommer iallefall vara i mehedeby den 5:e juni. awesome!

nu ska jag lyssna lite på eagle eye cherry- save tonight. nostalgi!
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0