jävla bitch

för tillfället har jag inte bara ett handikapp, utan två..
först är det ju självklart min tumme, som dessutom har blivit infekterad nu. underbart! den tjejen har biig issues! hon borde söka vård.
sen är det mitt bankomatkort som har bestämt sig för att sluta fungera. kortet kan ej läsas står det. där har vi också hela mitt studiebidrag, så inga pengar för mig den här helgen. suck..

höll på att skratta ihjäl mig igår åt sickan. igår var det ju första maj och becca har 50 kronor kvar att leva på hela månaden. stackars lilla henne. jag kan faktiskt inte förstå hur fasen hon har lyckats. jaja, jag kan nog bidra med en krona eller två om vi ska på galej, så det går nog ingen nöd på henne.
nu sitter jag iallefall här och försökter övertyga mig själv om hur mycket jag verkligen måste plugga. det är viktigt faktiskt.
som tur är så kan jag plugga imorgon också. bara för att jag ska plugga idag så betyder ju inte det att jag ska sitta inne hela kvällen och plugga. men titta, nu blev jag genast mer sugen.
nej, skämt åsido, jag vet att bara jag kommer igång och väl har fått upp böckerna så är det lungt sen. då går det av bara farten. eheh

här har vi mitt lilla hemmabygge. men det är så det är, går man omvårdnad så måste man kunna improvisera. 'man tager vad man haver'. det mottot går vi efter på omvårdnadsprogrammet i tierp!
nej, det gör vi inte, men det låter bra för stunden.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0