jävla MUF!!

kom precis hem från skolan..
Har varit en bra dag, men ändå jäkligt jobbig. igår skulle jag iallefall ha mailat hemtentan till ewa. men mail-fan slutade ju funka, så då ringde jag ewa och sa att jag skulle lämna in den imorn (idag) istället. men, med mitt fiskminne så glömde jag självklart bort det. Så jag tänkte att jag skulle göra ett nytt tappert försök att skicka det via mail. ja, man kan ju hoppas. eheh..
Ikväll ska jag på middag hemma hos mammas kompis. och jag är hungrig redan nu. eller okej, ikväll är det väl kanske inte. snarare klockan fem. men det är nästan kväll så whatever.
jag är iallefall hungrig redan och klockan är bara halv fyra.
ja, just ja.. som ni vet är jag ju medlem i moderaternas ungdomsförbund (MUF) (precis som sveriges bloggprinsessa, blondinbella) (eheh). och dom var i skolan idag och malde på om ditt skit. jag fick upprepade gånger säga att "men jag är redan medlem i MUF". då fick jag istället svar som "jaha! men ska du rösta i år?" och jag svarade "nej, det ska jag inte." men han fattade liksom inte, utan fortsatte "men då kanske du ska rösta nästa år?" huh? jag som trodde att man bara röstade var fjärde år, men det är tydligen nåt jag måste ha fått om bakfoten.
Men dom där MUFarna är så jävla jobbiga, och jag ångrar med hela mitt hjärta och själ att jag gick med i deras jävla förbund. Dom ringer på min telefon, dom skickar brev, dom skickar tidningarn och dom skickar mejl!
herregud, har folk inga gränser?
JAG VILL INTE VARA NÅN JÄVLA MUF!!
aja.. nej, nu ska jag läsa fjortisarnas blogg (paow&dessie), sen ska jag läsa en as bra bok och äta en jävla massa mat.
kiss!

Kommentarer
Postat av: natalie

alltså deras bloggar är så jävla roliga! eller pinsamma .. eller eh! :)

2009-05-15 @ 17:14:28
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0