jockiis stuga med grabbarna grus

hemma!
nu är jag hemma från stugan.. det blev jockes stuga. fast, jag och filip var inte där så mycket eftersom att vi skulle in till gävle och lämna en kille som skulle på krogen. ensam.. vi åkte iallefall och kom inte tillbaka förrän en och en halv timme senare. kikade förbi hos filips pappa och plastmamma också. dom frågade om vi ville ha kladdkaka. fasen att vi inte hade tid! sen kom vi iallefall tillbaka till stugan och pojkarna skulle leka lite i skogen. så medans jag gick och förbannade mig över alla pinnar, kottar och barr och skit (som jag också hade typ 100 kilo av i skorna) så studsade pojkarna omkring, och klättrade lite i träd. 18 och 19 år gamla. heh.
nej, men faktiskt, det var jätte mysigt och det gör jag gärna om! det vart faktiskt lite fler än jag trodde, det var jag, filip, jocke, emma, jimmy och tom.. dom skulle förmodligen sova kvar där, men eftersom jag varken hade sovkläder, tandborste eller hudkräm så fick filip lov att skjutsa hem mig.
och en sak är ju jäkligt säker, jag undviker helst att åka bil med han igen. nog för att jag visste att han var galen, men jag var ju förfan livrädd! jag trodde seriöst ínte att jag skulle överleva resan från gävle. och jag, som självutbildad körskolelärare skulle ju sitta och förklara hur man skulle köra och inte. detta resulterade självklart i damp, och filip tvärnitade. kul!
nej, jag vet iallefall nån som kommer somna på en gång.
kiss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Filip

nu ska inte du vara sånn;)

2009-05-17 @ 15:34:28
Postat av: jennifer

nej, det är klart. dt är inte lätt att vara 10 år och vilja klättra i träd :)

2009-05-17 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0