keebab!!

när jag sa att jag skulle plugga i förra inlägget så menade jag givetvis gå-hem-till-becca-och-äta-godis..
ja, det vart alltså inte mycket av med pluggandet för min del. men det är ett senare projekt.
haha! hörde världens grej igår. klockrenaste kommentaren av lisa, "om du inte håller käften din flata så ska jag sparka upp fittan i halsen på dig så att du får rapa upp den!". haha! förmodligen den bästa och klockrenaste kommentaren genom kommentars-tiderna.

jaja, jag och becca ska iallefall ta bussen om drygt en halvtimme.
vi ska till tierp och äta på brorsans. ett måste såhär dagen efter liksom.
jag ska äta en fet jävla kebab. för det har jag varit sugen på ända sen i typ, januari när jag och andreas diskutrerade kebaber. men varje gång jag bestämmer mig för att äta kebab ångrar jag mig i sista sekund och beställer nåt annat.
oftast en kebabrulle iofs, men det är fortfarande inte en kebabtallrik.
kiss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0