less



helt seriöst..

nu börjar jag fan lessna lite på gossip girl. eller nej, det gör jag inte. men jag börjar tröttna på att alla ska vara med alla.
the upper east side är ju fasen värre än tierp. i tierp är alla också med alla.
först är det nate och blair, sen nate och vanessa, och vanessa som nyligen var kär i dan. dan var tillsammans med serena, sen började dan dejta läraren samtidigt som blair och chuck velade fam och tillbaka. nu när det är slut mellan nate och vanessa så är det chuck och vanessa och blair och nate. vafan, get it together people!

vi har grillat idag tillsammans med henke. gott. grillningen gick iallefall felfritt och vi lyckades utan större prolem.
min tumme har iallefall blivit mycket, mycket bättre och jag har knappt ont längre, så jag slipper nog sjukhuset imorn.

måste till banken imorn också. eftersom att mitt bankomatkort som dagt har slutat fungera så lär jag ju ta ut pengar via banken. sen måste jag ju be om ett nytt kort också, som jag kommer få vänta på i år och dar.
ja, livet leker, med andra ord.
nu blir det duschen.
sen vill jag bara passa på att säga hur less jag är på folk. folk man trodde var vänner.
fascinerande. verkligen.

kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0