♥ mamma

mamma kom precis hem med ett paket jordgubbar och en honungsmelon - lovely!
så nu sitter jag här i min säng och äter jordgubbar. och är det nåt jag aldrig kommer tröttna på så är det det. det är så sjukt jäkla gott! nu fattas det bara smält choklad, sen är jag okontaktbar.



så, vad händer idag?
inget alls. jag tänkte att jag ska städa mitt rum snart. det behövs - IGEN!
jag fattar inte hur jag lyckas! mitt rum är fan alltid stökigt. dock är det bara kläder som ligger på golvet, men ändå. det är jobbigt att vika skiten, eftersom att jag provar, sen kastar jag det på golvet. även fast det är rent. Något som nog alla tjejer lyckas med.

internet har fuckat ur idag. troligen p.g.a blåsten. man höll ju fasen på att blåsa iväg idag påväg till bussen från skolan. jag älskar mitt land! not..
aja, jag längtar till i Augusti, då det kanske, kanske blir en utlandsresa för mig, mickis, mikey, robin, jesper och kevin. troligen aiya napa. Men i får se hur det blir med den saken, för det är verkligen inte helt säkert. men det skulle vara kul!
nej, nu ska jag fortsätta med mina jordgubbar i lugn och ro.
hörs sen.
kiss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul ;)

detsamma!

2009-05-27 @ 19:44:41
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0