möte som gick alldeles utmärkt!

goddag, goddag..
kom precis hem från tierp, där jag har varit på möte med mamma. ett utvecklingssamtal, som också gick alldeles utmärkt. inte ett enda negativt ord, och en del VG-chanser. och eftersom att jag är lite av ett IG-barn så är jag jäkligt lycklig över det. Hade bild idag också för första gången på 12 veckor, och jag insåg faktiskt hur mycket jag har saknat rigg. hon är så jäkla snäll och gör verkligen inte en fluga förnär. ja, jag gillar henne! dessutom gillar hon mig med, hehe. (kan dock bero på att jag fjäskar som ett as) (gör förresten det jag ska också, så jag är faktiskt värd ett VG).
Igår, förresten, hade jag ätartävling med Simon P. OCH JAG VANN! jag vann med en hel tallrik. fan vad stolt jag vart. jag år fyra tallrikar med mat, och han den klena fan fick bara i sig tre. HAHA, säger jag..

igår var jag iallefall i mehedeby med peckie. ja, det vart ju att vi umgick med jacob också. vi lekte lite med deras nya hund, som inte deras, förresten. heh..
anyway, vi lekte lite med henne och spelade tv-spel. elsa och asta var med lite också, men jag är livrädd för dom, så jag går helst inte i närheten. livsfarliga djur. verkligen.

nej, nu har jag skrivit alldeles för mycket skit, så nu ska jag börja med min hemtena som jag har lovat mig själv att göra klart idag! jag har också lovat att inte lätta mitt arsle utanför ytterdörren förrän den är mailad och klar till Ewa.
sen kan jag andas igen.
kiss!


mina fina örhängen som jag gjorde av pärlor och ståltråd idag på bilden. (kommer dock aldrig användas)


hehe, mamma. vi har lekt lite idag.. kul

Kommentarer
Postat av: cece

Jag vill ha dina örhängen :D

2009-05-14 @ 17:42:42
URL: http://cecemp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0