muppinlägg

huhu..
kom precis hem från becca. vi kramades lite eftersom att jag inte kommer få träffa beccabus förrän på söndag. vi som annars brukar träffas varje dag.
imorn ska jag som sagt åka iväg och på lördag när jag kommer hem så ska vi hem till helena (henkes mamma) och fira henne. jag, steffy, mamma och ola. hela familjen alltså. varför vi ska med har jag ingen aning om, men det ska bli kul!
vi ska äta mat och fira helena.
idag var det iallefall "sista" dagen för mig eftersom att vissa som jag har jobbat mycket med inte kommer att vara där imorn. det var tuffare än jag trodde. kommer verkligen sakna hälli. ja, hällbacka alltså.
ja, som ni kanske märker så har lusten fortfarande inte kommit, men den är på g. jag känner det i hela kroppen. och eftersom att jag inte har nåt speciellt viktigt att skriva om så blir det inte ens kul att skriva. det är liksom "hej, idag har jag suttit vid datan, nu ska jag äta, kiss".. det är typ så. not funny..
jaja, nu ska jag noppa mina ögonbryn, för dom är inte okej. sen ska jag måla naglarna. sen är det sängen som gäller.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0