no promenix for me, so to say

Okej, det vart ingen promenad direkt..
nej, utan vi satte oss nere vid ica och pratade lite om helgens bravader. som vanligt när vi har varit ifrån varandra hela helgen liksom.
Gud, jag har verkligen inget att göra, och pga av min powernap som jag tog idag på dagen, utan att tänka igenom det så kommer ju jag knappast somna före ett inatt, vilket självklart kommer resultera i trötthet imorgon när jag ska upp till skolan.
u n d e r b a r t !

På tisdag har jag iallefall en rest som jag har tänkt att göra.
jag ska göra en fallbeskrivning i en andningssjukdom, och jag har valt att skriva om KOL/emfysem.
man ska alltså skriva orsak till sjukdomen, vilka symptom den sjuke fick innan den fick diagnosen KOL, och hur man behandlar en människa med KOL. intressant! :)



titta så sööt!
inte bebisen utan pojken. När han säger "Charlie! That really hurt!"
aaw! kan man inte få föda ett barn som redan är typ, 2,3? så att dom slipper dregla och lukta bajs.
Hm, tål att tänkas på.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0