♥ okej, jag kan inte baka. -jag vet!

pju! äntligen i sängen..
nu har jag tittat på dh, tvättat bort mitt smink, borstat tänderna och bytt om.. äntligen kan jag slappna av. underbart!
har pratat med becca en stund också, och tråkigt nog så blir kryssningen i helgen inställd. men det blir nog nån annan helg. tråkigt faktiskt, då jag verkligen såg fram emot detta. men det är som det är - bara att gilla läget.

varje gång jag ser desperate housewives så blir jag lika förbannad och kommer på hur mycket jag verkligen hatar Dave!
Han är precis som en katt - lömsk och falsk. Så när man minst anar det så hugger han.
nu är han ju ute efter lill-pojken M.J också. men han kan gott dö, för han är ju knappt med nåt. han är bara elak mot Katherine.

Min kladdkaka som jag bakade idag smakade röv, förresten. den var för, för, för söt!
jag hade troligen i en msk för mycket vaniljpulversocker, och resultatet av detta är något jag verkligen inte vill rekommendera till någon. så jag fick kasta skiten efter en liten bit. den gick helt enkelt inte att äta.
men som sagt, övning ger färdighet.
Nej, sex and the city, sen är det knoppdags.
kiss! och godnatt!

                                       

här är förresten min blivande bil. vad det är för modell kommer jag inte ihåg, men det är iallefall en toyota. så jäkla snygg! Nu är jag iofs inte nån "material girl", men den här bilen, - den är inte av denna värld. drygt 270 000:-, som hittat ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0