passar på att blogga i pausen

jag sitter och tittar på gossip girl..
som vanligt med andra ord, såhär under söndagskvällen. jag har varit helt slut hela dagen, så jag passade faktiskt på att ta en liten powernap mellan 5 och 6. hur skönt som helst.
anyway, jag satt och funderade lite på den här ny gabriel i serien, och jag tycker han är så sjukt lik prins charmig i shrek 2.


okej, dom kanske inte är så jätte lika på den här bilden, men annars. samma med rösten, jag slår vad om att det faktiskt ät gabriel som är rösten till den lilla prinsen i shrek. Det måste kollas upp innan jag blir galen.
nu börjar det.
kiss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är faktiskt jäkligt lika . hihih !

2009-05-25 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0