♥ pressa, pressa!

uj uj uj!
kom nyss hem efter att ha varit med becca på badet. hela dagen! Vi har pressat i solen, så nu har jag lite bränna och slipper skämmas över att visa mig ute bland folk.
Blev också ikastad i vattnet av abbe och becca. precis när mitt hår och min bikini hade torkat, sådär lagomt! Så det var bara att börja om hela proceduren soltorkning.
men fasen så skönt det var. blir en tripp till badet imorn med tillsammans med becca. ska pressa lite till tror jag. nu när jag faktiskt får sola på grund av min tatuering. tänk att det redan har gått fem veckor sen jag gjorde den. det går så sjukt fort! innan jag vet orden av så står jag väl där med min studentmössa och skriker "jag har tagit studenten!". nej, okej. lite överdrivet. men det kommer det med.


sickan pressar som fasen! (och röker som fasen)

våran sthlms-resa igår vart det inte så mycket av med då UL verkar ha problem med sina tider och tågen går i tid&otid, så när vi väl kom fram till tajerp så gick det givetvis inga tåg. underbart!
men, det kommer fler gånger, som sagt.
nej, nu ska jag byta om, sen knalla hem till sickan.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0