pusspuss

nu är jag nyss hemkommen från sickis..
det enda vi gjorde från att jag kom till att jag gick var att spela bloxorz, och att fundera på hur vi ska lösa banorna som iofs är ganska simpla när man väl kommer på det. vid level 28 kände jag att det var dags att avrunda och knalla hem.
Så, nu sitter jag här. framför min andra bästis, som vanligt.
nu ska jag måla mina naglar, sen ska jag sussa. har sovmorgon imorn också och börjar inte förrän klockan 10. underbart!

gjorde förresten det där förbaskade matteprovet idag också som har legat och väntat på att bli gjort nån gång sen i julas. och eftersom att jag är lite av ett matte-retard så fick jag göra skiten muntligt, vilket gick galant!
nej, nagelmålning var det. hörs imorgon.
kiss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0