redbull, flytande sömnpiller



*ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz* sov gott, assi..

rebecca ligger och sover.
HALLÅ?! dummer. hon kan ju inte sova nu!
nej, jag ska gå dit och väcka henne hade jag tänkt.
bäst att ta med sig en present. det kan bli blodigt.
hade ica varit öppet så hade jag köpt en redbull (trots att min ekonomi inte tillåter det) och tryckt ner den i halsen på henne så kanske hon håller sig vaken.
dock kommer jag ihåg den där gången när hon och jag satt på tåget hem från sthlm. hon knäpper en redbull som vanligt (ett sjukt beroende, jag vet) (dessutom smakar det skit), och efter fem minuter slocknar hon. borde man inte kunna reklamera det?
aja.. det är iallefall inte ens kul längre att driva om beccas ekonomi, för jag är lika fattig själv. fast, iofs hittade jag faktiskt 250 kr i min jacka idag som har legat där gud-vet-hur-länge. det var lite av en dagens dubbel-och-en-halv för mig, då jag endast ägde 100 kronor efter att ha betalat min tatuering. jess!
nej, nu blir det bästa vän.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0