sandri och bästa vän


bilden har iofs inget med inlägget att göra.


har varit i stan idag..
jag åt på subben och sandra åt på cupido. vi kunde liksom inte enas om var vi skulle äta. men nu önskar jag bara att hon hade varit lite mer envis, sådär som hon brukar vara och övertygat mig om att jag skulle ha köpt en sallad jag också. för när jag väl hade ätit min macka som för i övrigt var sjukt god, så blev jag mer sugen på hennes sallad än på min macka.
ja, fan alltså.

när jag kom hem så vände jag lika fort och träffade min beccus en stund. vi pratade om.. ja, inget speciellt värt att nämnas, men det är alltid lika kul att prata med en klok människa som becca. som alltid har svar på saker och ting medans jag håller på att rasa totalt. då är det skönt att kunna få ur sig skit men ändå höra "men vafan, gå vidare". det kan låta som hårda ord för många, men för mig är dom guld värda och lyfter mig högre än nånsin.
nu funderar jag på om jag ska gå och titta på gårdagens gossipgirl som jag inte hann titta på igår.
ja, det ska jag göra.
kiss!



-nånstans vill jag riva kortet i småbitar och kasta det åt helvete.. men jag kan inte. fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gah ja blir sjukt sugen på cupcakes och bakelser när jag ser bakelsen brevid ditt namn :P

2009-05-12 @ 20:59:06
URL: http://haennah.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha ne eller hur , fan får slå mig på armen varje gång för att ja blir såå sugen .

2009-05-12 @ 22:05:38
Postat av: Anonym

sv: haha ne eller hur , fan får slå mig på armen varje gång för att ja blir såå sugen .

2009-05-12 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0