♥ satc-looove

min uppdatering är fortfarande as dålig..
men det beror på att jag har gått ner i koma. satc-koma. Nu har jag två avsnitt kvar på boxen, och sen är det slut. vad gör man då liksom?
ja, jag får klura på den ett tag.

igår var iallefall jag, fia, becca, elias och ioannis ut till fias stuga. vart dock inget långvarigt besök eftersom att vi skulle åka igen nästan direkt när jag kom. så, det var bara att knalla tillbaka. Fia, ioannis och elias gick hem till ioannis, och jag och becca hem till henne. där blev vi innte heller länge utan gick vidare till jonas(?), där det var folk. De flesta äldre än oss, och den enda av alla människor som jag umgås med var åsa. Vi var väl där i ca. 1 och en halv timme, sen knallade jag hem och sov.

vaknade vid halv tolv och började med satc på en gång. nu ska jag fortsätta.
hörs sen.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0