sjuka fanskap

kebaben satt som ett ssssmäck!
fast, jag måste dock erkänna att det var en liten besvikelse. kebab, den maträtt som en gång gav mig orgasm i munnen smakade inte lika bra som den brukar. nåt var det, men jag kan inte sätta fingret på vad. uff! 
Min tumme mår skit. jag har ont som fan och kan inte använda den. har den inte blivit bättre tills på måndag så ska jag till sjukhuset eftersom att det då kan vara en spricka. snacka om psykkärring. dessutom ser tummen ut som en chorizokorv för tillfället. det är inte nice. seriöst, vilken normal 40-åring biter en 16-åring i tummen? okej, nu är inte jag den som slåss. men igår.. jag har aldrig varit så arg. 
aja, nog om det. hon är iallefall sjuk i skallen och jag hoppas att hon skäms, för hon är bara pinsam. 

så, becca..
vad lärde vi oss av den här valborgen?

• att det är skitkul att slåss
• att 40+ are som slåss med ungdomar är pinsamma
• att man blir as stark när man får damp
• att man inte behöver supa sig dyng för att ha kul. man kan faktiskt dricka med måtta
• att det gör as ont att bli biten av ett psykfall
• att jag ska vara nykter ett bra tag framöver


ja, massa bra saker! det här tar vi med oss till nästa år.

idag är det fredag. fast det känns som söndag. den här helgen ska jag bbara ta det lungt och ligga inne med solböckerna i högsta hugg. näringsläran skulle jag verkligen behöva plugga på. jag känner mig verkligen inte sugen på att plugga, snarare tvärt om. jag skulle kunna spy på alla mina böcker. usch usch.. 

nej, nu blir det inget alls, sen kanske jag knallar hem till sickan ett tag. 
kiss!
 

såhär ser det alltid ut när jag och sickan äter ute. mitt glas är snustorrt och hon har läsk kvar. sen slutar det alltid med att jag går på hennes läsk och dricker upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0