smart (y)


har mina converse idag. har hittat dom nu efter 100 års letande.


såhär ser jag ut idag :)

nyss när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade fått en anonym kommentar angående inlägget under..
det stod: "du vet att vem som helst kan kopiera ditt kort nu va? om jag vore du så skulle jag ta bort det med en gång".
min första tanke var: 'haha, vilket nutcase! det behövs ju magnetremsan för det.' men sen kom jag faktiskt på att vissa gånger när man beställer från internet så kan man bara behöva säga kortnumret, och trots att de tre sista siffrorna man behöver för att göra det sitter på baksidan av kortet är inte så svårt att lista ut när man väl har ett helt kortnummer, så, jag valde att kluddra över de fyra första siffrorna.
dock hade den här anonyma lite fel. Kopiera kortet går ju kanske inte riktigt att göra, men som sagt, nån kan handla saker i mitt namn, och det är inte så kul att sitta med skulder upp över öronen när man är 17 år.
så, jag vill faktiskt tacka "anonym", för hade inte han/hon sagt nåt så hade jag aldrig tänkt på det. fast, jag måste ju erkänna att det skulle vara lite roligare att se ditt fina namn istället för att kommentera anonymt.
puss på dig :)

Jag kom iallefall nyss hem ifrån tierp. har ju som dagt spenderat natten där. mys :)
dom ringde från hällbacka också och sa att jag inte behövde jobba eftersom att det hade blivit dubbelbokat, och att den ordinare personal som vi trodde skulle vara ledig, skulle jobba. så jag ska med till helena iallefall. äta lite god mat liksom. dock känner jag att jag inte vill göra nåt alls ikväll. bara ta det lungt eftersom att jag bara har sovit sex timmar inatt, sen får man också tänka på att jag jobbade 11 timmar igår. pju!
nej, nu ska jag hitta nåt att ha på mig, sen blir det marmaland.
kiss på er, underbaringar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0