♥ stackars lilla sickan


lite smått otäck, den här bilden faktiskt.


jag är så sjukt förvånad!!
Idag, precis som alla andra dagar så kommer jag in på min absoluta favorit blogg. en tjej i 25 års åldern vid namn "spiderchick". så, när jag idag kommer in och läser som sagt, så ser jag att hon skivit ett inlägg. hon väntar nämligen en liten knodd. hon ska ha en bebis. fan så kul. nu fruktar jag dock att hon ska sluta blogga i samband med att hon får ungen. det däremot skulle vara min undergång.
oj, nu inser jag att jag låter som ett psyk. ja, så nu slutar jag.. men iallefall, grattis till henne och hennes rockstar till pojkvän.
hennes blogg: http://spiderchick.blogg.se

jag och becca har iallefall sovit middag idag, så nu är jag pigg som en lärka och kommer troligen inte somna förrän två halv tre inatt. underbart! verkligen.
fick också reda på en jävligt chockerande nyhet idag. kan tyvärr inte berätta eftersom att det inte är mig det handlar om, utan en släkting till mig.

beccus har i princip flyttat in här nu. funderar tom på att ge henne en nyckel, och mamma skojar hela tiden om att hon inte är välkommen här hemma. det är iofs inget ovanligt när det gäller becca. stackarn som får ta mammas "roliga" skämt varje gång hon kommer hit. tur att becca vet vad skoj är och tar det med en nypa salt iallefall. ingen har ju påstått att min mamma är normal på en fläck.
Men hon är världens bästa! : )
nej, nu orkar jag inte mer. mina ben is killing me!
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0