helena&uffe

har gjort en pytte liten förändring i bloggen, heh..
inget värt att prata om, men det är en förändring i headern. skit samma..

var ju hos helena och uffe igår. det var jätte trevligt, men vid elva tog tanten i mig vid och jag ville åka hem. så mamma ringde efter petri så han fick komma och hämta oss. jag somnade som en stock när jag kom hem..
aja, vid fick iallefall as god mat! och det fanns hur mycket som helst! det är liksom himmelriket för mig. jag åt en hel del måste jag säga. efter det var det kaffe (som jag endast dricker under grypptryck.. steffy och mamma har kommit på att jag är en grupptrycks-kaffe-drickare) och tårta, vilket heller inte satt helt fel. sen satt vi inne i köket -eftersom att man höll på att blåsa iväg när man satt ute- och pratade.
vi åkte som sagt hem vid elva, och jag ramlade in i bildörren med näsan före, så jag har skapligt ont nu mellan ögonen. aj!


hehe, lina lite föör längesen.

vid tre idag ska jag iallefall hem till lina och fira henne som fyllde hela 19 år den 7:de. så jag ska snart börja göra mig iordning. idag har jag på mig mina bruna converse, ett par jeans från diesel och en svart tröja från gina.. tänkte bara upplysa er om det.
hoppas det är gott fika. jag är värd det. varför jag är värd det? ja, massa olika anledningar. fråga inte.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0