muää

okej, det är 21 grader ute i skuggan, och jag tycker fortfarande att det är kallt..
eh, jag måste flytta! Jag som längtar efter att få lägga mig i bikini på gården och njuta av en stek-dag. men nej, om jag ska vara såhär kräsen så kommer jag ju aldrig kunna sola på gården.

min syssling var här nyss och provade en balklänning eftersom att hon slutar nian nu.. hon börjar alltså bli stor. men på nåt sätt så känns det ändå som att jag är mycket äldre än henne, trots att det bara skiljer ett år.
hon kommer alltid vara 'lilla jeanette'.

ikväll blir det lungt, som vanligt. jag har inte druckit sen sista april och har inga planer alls på att göra det heller. dels för att min ekonomi inte tillåter det, dels för att på sista april gick det för långt, och jag gjorde bort mig. eller, nej, det gjorde jag inte. men det slutade inge bra. så, jag tar det lungt ett bra tag framöver. i början på juni kanske jag kan börja tänka på att förtära lite alkohol igen med en bra vän, nämligen rebecca.
nu sitter jag och föröver en jäkla massa musik på min mobil från datorn. men jag vill fortfarande ha en ny!
Jag tror att jag ska köpa en ny efter sommarn när jag har jobbat eftersom att jag kommer tjäna ungefär 13 000. lite mindre kanske. lönen är ju inte bestämd än. men vi får se.
Snart är det mat.
kiss!


linas nya hund, Texas. aka Grodan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0