valborg

gårdagen var....
hm, gårdagen var..
jo, gårdagen var...

ja, upplevelserik.

jag hade skit kul till en början. det var liksom på slutet det spårade lite. eller lite var väl the underdrift of the year.
lite tråkigt när vuxna människor ska vara på två 16-åringar. det kan jag tycka är lite pinsamt. men, det ska ju finnas foolk till allt, som sagt.
dagen spenderade vi i slottsbacken. var dock mest i parken med syster och hennes gang, men det var lika trevligt det.
sen när vi kom hem började vi dricka lite (vi drack inget i slottsbacken då vi tyckte att det var onödigt ifall allt skull bli uthällt). ja, sen gick vi till ankarbacken här i söderfors. alltid lika mysigt med söderforsbor. not..
aja, sen vart det som det vart. orkar inte gå in på detaljer. det skulle ta alldeles för lång tid att skriva det, sen kan ju inte jag använda min stackars tumme heller, för den fick sig ett rejält bett. så jag har tänder på båda sidor av tummen. crazy bitch är allt jag har att säga. vem fan biter nån i tummen liksom? :S

jaja, som sagt fick jag ett par bilder, men inte i backen utan bara på tåget och på mig och becca. så, ja..


världens finaste bästis påväg till bussen


en jag påväg till bussen. vill bara poängtera att dom där vita byxorna inte var vita längre när jag kom hem.


stötte på en nathalie påväg hem också. riktigt söt var hon :)


avslutar med en bild på becca och hennes kompis på station i tierp.



nu blir det plugg.
kiss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha de är inte min kompis :O

2009-05-01 @ 18:48:31
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

är det ju visst

2009-05-01 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0