♥ välkommen, sol!


älskade sommar, välkommen!

jag är helt slut!
idag har det varit så sjukt jäkla varmt! För en timme sen, alltså klockan 7 så var det 40 grader i solen enligt rebeccas termometer i köket. och det förvånar mig inte ett dugg!
jag -som är världens största badkruka- har tillochmed tagit ett dopp i älven för första gången i år. och det sjukaste var att jag knappt tyckte att det var kallt. självklart är det svårt att komma i, men när jag väl hade kommit i så var det bara skönt. kors i taket, med andra ord.
Så, jag är alltså helt slut eftersom att det har varit full rulle hela dagen, och när solen bränner på såhär så blir man inget annat än trött.

Jag har också fått en utbrott idag på min cykel som jag för i övrigt aldrig cyklar på. men iallefall, jag bestämde mig för att cykla på skiten, och självklart pajjar cykelfan i en backe. så jag kasta cykeln rakt ut i skogen, sen fick ola hämta den med bilen. den är ju ganska slut som artist kan jag tala om.

Idag är det ju mors-dag också, och som den underbara dotter man är så gav jag mamma ett kort med pengar i, och en mascara ska hon få.
pengarna fick jag dock tillbaka då hon tyckte att jag skulle ha dom själv, men hon blev glad, och det är det som räknas.
hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0